Nuffnang Ads

September 02, 2015

Satisfying my cravings

Lately ni asyik rase nak makan korean food saje ... ni gara2 hati dah tak sabar2 nak terbang ke sana tapi masalahnye next trip adelah not for another 3 months... lameeeeee lagik tuu ... so utk ilangkan 'rindu' dihati, dapat makan korean food pun jadik la

Terjah B.Bap kat IOI City Mall ... try Jjajangmyeon ... tapi nyesal plak order sebabnye tak sedap yg amat ... kuah die kuat sangat rasa black bean tu

Jjajangmyeon

Pastu pegi try korean food kat Sopoong IOI City Mall ... few times jugak aku pegi ... bagi aku makanan kat situ sedap .. kene dengan taste aku ... kimbab die pun yummeh 

Ddukbaegi Bulgogi

Udon ngan kimbab ... siap serve dlm periuk tembaga tu ... mmg korean sangat

And then last week Dubuyo baru bukak kat The Mines .. so aku pun terus terjah on the opening day ... ade promo price lagik

Honey Garlic Bulgogi Chicken ... banyak sangat bawang putih sampai berangin satu badan


Sabtu plak pegi window shopping kat OU ... alih2 ternampak satu kedai baru ... terus rase mcm dah kat Seoul 


Gambar kat atas tu sebijik mcm kat dalam subway station kan? hahaha aku tau mmg ramai tertipu dengan signboard tu ... sebenarnye tu dalam kedai Myeongdong Topokki ... aku singgah sini makan topokki ... sedap jugak ... topokki die just nice tak keras sangat ... pastu pedas berapi 

Cheese Topokki

Decor dlm kedai topokki ni ... ade sape2 nak pegi Pyeongyang? huhuhu


Tengah mencari2 lagi kedai korean yg boleh aku fefeeling mcm kat korea .. Dzuli, Tom n Toms jom!

15 comments:

  1. Teringin plk nkpi myeongdong topokki tu.woi ajak aku woi.hehe

    ReplyDelete
  2. perghhhhh...... telan ailioooooo

    ReplyDelete
    Replies
    1. sila terjah IOI city mall lepas opis nanti huhu

      Delete
  3. azra, oiso bangsar ko dah try tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku jarang pegi bangsar ... okeh boleh masuk dlm list

      Delete
  4. Wahh myeongdong topokki mcm menarik! Tak merasa plak topokki masa kt Seoul aritu huhu.. Akak da try Koryo-Won kt KLCC? Kwn ckp sedap. :D

    ReplyDelete
  5. Gangnam Station Shah Alam ikan bakar dia oke gak

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh ditry tapi kene ade co-pilot bawak aku pi sane .. last aku jejak shah alam 10 tahun lepas kot hahahaha

      Delete
  6. Tergoda tengok myeongdong topokki tu..ok, nak try lunch nanti.

    ReplyDelete
  7. Myeongdong topokki ade dekat sunway pyramid jgk.
    Sis pernah makan dekat The street dekat sunway tak?
    Terubat jgk makan rapukki kat situ walaupun jauh beza kesedapan dia dgn rapukki dekat Sindangdong Town huhuhu

    ReplyDelete
  8. honey garlic bulgogi chicken tu memanggil2 betul.......

    ReplyDelete
  9. jommm...dekat je ngan opis aku Toms and Toms tu,
    sorry, baru baca entry..maklomla di luar kawasan hehehe

    ReplyDelete