Nuffnang Ads

June 23, 2013

Jerebu oh Jerebu....

Pagi tadik bangun2 tengok kelam je kat luar ... pastu kluar rumah sebab nak gi merendek kat One Utama, skali tengok teruknye jerebu ... semalam mcm ok... today is really bad ... aku rase last year it wasn't this bad ...

Dari sri gombak menuju ke batu caves

Heading towards kepong

Depan One Utama mase nak balik ... lagi teruk dari pagi tadik 

Btw, sape2 yg lom tengok Monster's University, aku suggest pegi la tengok ... mmg best and klakar ...

5 comments:

  1. aah kan,teruk giler jerebu..smlm ok lagi..pg ni bgn je tido,aku dh bising..siapalah yang bakar sampah...skali bukak pintu..mak ai,kabus ribut gituw..hee br igt nk bwk iqi swmmg kat klcc,kansel trus...

    MU mmg best,tp anak aku tgk sejam je,pst tdo..hehe

    ReplyDelete
  2. aah..sesangat teruk putrajaya jerebu pg td.harap Allah(SWT)ampunkan dosa dosa kita.amin.

    ReplyDelete
  3. oo..ciku memang teringin nak tengok citer tu.:)hihi."Monster's University".belum kesampaian lagi ni.

    ReplyDelete
  4. belum tengok...patut kena terjah ni kalau ko dah bagi review ok...tiap-tiap tahun jerebu, makin teruk pulak tu, hmm...

    ReplyDelete
  5. JM pun dh mula sakit tekak nih

    ReplyDelete