Nuffnang Ads

January 19, 2015

AJL29 - Romancinta (Mojo)



Aku bukan peminat lagu melayu tapi performance ni mmg terbaekkkk

*Updated at 2:20pm - all links to this song sudah kene block by media prima .. redho jer lah T_T

11 comments:

Jari Manis said...

beliau mmg layak MENANG :-)

Anil Wanina said...

memang terbaik.. ^_^

liza said...

betul...perghhh suara...pada telinga aku yg buta nada (tone deaf omputih kata) mmg sedap kan....memula tak nampak muka, aku duk bajet suara sapa la ni...kan kecoh sapa nak nyanyi lagu ni...sekali kuar...adussss...utk penyanyi2 mee segera....sila malu pada diri sendiri...hahahahaha

kay dolce said...

Saya setuju! Perfomance ni memang wajar dapat persembahan terbaik semalam.

DJ said...

tabik spring wei...aku dengar lagu ni, meremang!hahaha terbaek!

mrs.smile said...

bergenang airmata mrs semalam masa nampak penyanyi nie........
dia insan istimewa yang punya suara sehebat tu

:: Cik Viva :: said...

best gilerr...dah agak mesti memang sesuatu mlam tu..

Sally Samsaiman said...

dorang mmg sangat hebat!

Radin Fadli said...

Lagu ni kalau nyanyi dalam kereta sedap, kalau kita gi nyanyi dekat karaoke ....memang tak sedap..... suara kita lah yang tak sedap sebab tak sampai hahaha

Scdha Sein said...

Aduss tak sempat nak tengok...

dorsett pink said...

Seriuss terbaik.. malam ni nak gi tengok caliph busker ngan ngn hot.fm am krew n mojo kat depan sogo

Post a Comment