Nuffnang Ads

June 07, 2016

Kembara 3 Negara : Day 10 - Vitznau

Turun dari train kat Vitznau, aku terus menapak ke jeti ... ade schedule feri kat situ ... jenuh la aku dok tilik2 schedule tu ... susah plak nak paham ... sekali datang la sorang pacik mat saleh ni ... sambil2 tunjuk kat schedule tu, die kate the ferry will not be here until another hour or so ... die suh aku pegi jenjalan dulu ... pulok ... ok la ... just to kill time, aku pusing2 sket kat pekan Vitznau tu




Bunga2 baru nak kembang





Park Hotel Vitznau ... cantik betul

Feri dah sampai

Bubbye Mt.Rigi .. till we meet again

Cuaca yang sangat kelam ... if not sure dah boleh tengok gunung ganang yg cantik kat blakang tu

Dah nak sampai Lucerne baru cerah



Turun dari feri, aku ronda2 Lucerne kejap before amik train balik semula ke Lauterbrunnen ... to be continued.

4 comments: